First
Publicerat den

Nu äntligen har jag fixat en design man kan använda men har dock inte fixat headern ännu för det är grymt svårt att få den perfekt så ja! Jag har raderat alla inlägg som ni säkert sett för att det blev så himla konstigt då man ändrade sakerna och allt. Ni får gärna kommentera om ni undrar någonting!
______________________________________________________________________________________________
 
Just nu sitter jag på SO:n och ska jobba om första världskriget, inte det roligaste precis men ah. Tidigare idag så hade jag idrott och det var ju ganska så roligt men ah!
Slutar om ungefär 10minuter och sen så åker jag hem och slår på en film och hittar på något!
Detta blev ett lite långtråkigt inlägg men ja det får ni leva med faktiskt, hoppas ni får en superdag så ska jag fortsätta "plugga".