Hela min vecka
Publicerat den

Detta har hänt den senaste veckan!
 
Har hunnit med att fylla år den 21 Mars, alltså förra fredagen, hade en toppen dag och fick till och med A på NO/Kemi provet, har aldrig fått bättre än ett C/D så jag är faktiskt super super nöjd! I Tisdags var det våffeldagen som säkert ingen har missat, åt två våfflor och var proppmätt efter dom två.
Hela denna veckan har jag haft prao, praoade på min kusin's femårs, har varit ute i täckisar och en tjocktjock jacka varenda dag, tjorvat på med barnen och gjort massvis med saker som man gör på dagis. Men det var verkligen roligt att komma ifrån skolan en vecka men saknar nattopatto & shadiiiii skit mycket så det går inte, det var nog hela min vecka mån tro? Ska iallafall hem imorgon någongång för ska ha 'kalas' för släkten någongång mot kvällen och efter det så ska jag nog vara med shadie och göra någonting, ni får ha det bäst!



leavanny.blogg.se

Mums!



URL: http://leavanny.blogg.se/





NAMN
 

E-MAIL


DIN BLOGGPORTAL





Ska jag komma ihåg ditt namn?