Swimfriends!
Publicerat den

söta som badade klädsim idag!
 
Slutar endast om en kvart, så himla skönt att sluta tidigt idag! Har absolut inget att blogga om som ni säkert har märkt för länge sedan, så får väl skriva vad som har hänt än så länge. Åkte till skolan som vanligt, skolan har inte haft internet tills klockan tolv så det var jäkligt tråkigt på skolan idag men ändå roligt men ja!
Senare idag så ska jag väl vara med Emmy eller Melinda, ah det får jag väl se senare. Fyller dock år på EN ynka dag, om 15 och 10 minuter är jag femton! Men ni får ha det bäst:*



Emma

Vars gjorde du din design?

Svar: Jag har faktiskt gjort den på picmonkey, det är faktiskt en super bra sida för att vara gratis!
Sandra Kemppainen



URL:





NAMN
 

E-MAIL


DIN BLOGGPORTAL





Ska jag komma ihåg ditt namn?